Epäilyttääkö printtimainonnan teho? Suunnitteletko siirtymistä digimainonnan pariin?

Mainostauko-podcastin toisessa jaksossa lehtimainonnan soihdunkantajat Henri Savilahti ja Johanna Auvinen pohtivat, missä tilanteissa yrityksen kannattaa edelleen luottaa printin voimaan.

Printtimainonta pistää ovipumpun laulamaan

Printtimainonnalla on huono maine – mutta onko se ansaittu? Henri ja Johanna uskovat että tilanne on kääntymässä, sillä lehtien lukijamäärät ovat tasaisessa nousussa ja printtiin liittyy mainostajan näkökulmasta monia etuja joita digistä ei löydy. 

Printti on siis edelleen hyvinkin validi vaihtoehto ja erityisesti pienet kivijalkaliikkeet ovat saaneet huimia tuloksia lehtimainonnan avulla.

Kuuntele alta missä muissa tilanteissa asiantuntijamme suosittelevat printtimainontaan turvautumista!

Tässä jaksossa perehdymme seuraaviin kysymyksiin printtimainonnasta

  • Onko printtimainonnan huono maine ansaittu? [01:00]
  • Kuinka paljon nykypäivänä luetaan lehtiä? [02:19]
  • Milloin yrityksen kannattaa laittaa mainosrahaa printtiin? [03:42]
  • Missä tilanteessa printtimainonta toimii paremmin kuin verkkomainonta? [04:14]
  • Voiko printtimainontaa kohdentaa? [05:12]
  • Miksi lehtimainonta edelleen toimii? [06:34]
  • Voiko printtimainonnalla rakentaa brändiä? [06:51]
  • Mistä printtimainontaa suunnitellessa kannattaa lähteä liikkeelle? [08:28]

Kuuntele podcast

Kuuntele palvelussa:  Spotify  SoundCloud