Syksy on sisustamisen ja kodin pienten remonttien aikaa

Routa tutki kuluttajien remontointiaikeita ja koosti mainostajalle vinkkejä, kuinka tavoittaa nuo kuluttajat.

Kesällä haaveet, ideat ja luova mieli ovat päässeet valloilleen. Syksyn koittaessa on aika tehdä haaveista totta. Harrastuksiin panostetaan ja alamme viettämään enemmän aikaa kotona. Suomalaiset arvostavat viihtyisää ja omannäköistä kotia. Remontointiin ja sisustamiseen halutaan käyttää aikaa ja rahaa. 

Routa teetti tutkimuksen suomalaisten remontointiaikeista. Tutkimus tehtiin yhteistyössä Suomitutkan kanssa. Suomitutka on Sanoman laaja kuluttajapaneeli, jossa suomalaiset saavat mahdollisuuden ilmaista mielipiteensä mediaan, tuotteisiin ja palveluihin sekä markkinointiin liittyen. 

Tutkimuksesta selviää mitä asioita remontoijat ja sisustajat arvostavat ostopaikan suhteen. Lisäksi kerrotaan, minkälaiset ihmiset remontoivat mielellään itse ja ketkä teettävät remontin useimmiten yrittäjillä. Kysyimme myös mihin remontointi ja sisustaminen kohdistuu sekä miten elämänvaihe vaikuttaa kodin hankintoihin. 

Lataa tutkimusraportti, kun haluat tietää enemmän kohderyhmästäsi remontointiin ja sisustamiseen liittyvien palvelujen tarjoajana. 

Lataa raportti