Suomalaiset käyvät enemmän teatterissa kuin jääkiekko-otteluissa

Turun Kaupunginteatteri on Roudan pitkäaikainen Kumppaniasiakas. Olemme huolehtineet siitä, että teatterin uudet produktiot ovat näkyneet Facebookissa ja löytyneet Google Ads -mainoksina hakukoneesta. Teatterin ensi-iltoja on menestyksekkäästi mainostettu myös Sanoman Ruutu-videoverkostossa. Uutena markkinoinnin kanavana teatteri tavoittelee yleisöään Iltasanomissa ja Helsingin Sanomissa.

Tällä videolla teatterin taiteellinen johtaja Mikko Kouki kertoo, minkälaista on tämän ajan teatteritaiteen kuluttaminen ja kuinka Turun Kaupunginteatteri on onnistunut saamaan myös nuoret yleisöönsä - ei vähiten nuoria kiinnostavalla ohjelmistollaan mutta myöskin Roudan tekemän ammattimaisen Google Ads- ja Facebook-mainonnan avulla.

Teatterissa markkinointia tehdään samanaikaisesti sekä ajankohtaisille teatterinäytöksille kuin tuleville ensi-illoillekin. Lue lisää myynti- ja markkinointipäällikkö Veera Westerlundin ajatuksia siitä, miten tärkeää on mainonnan systemaattinen optimointi ja seuranta.