Porilainen Kultasepänliike JC Design halusi kesän korvalla viestiä porilaisille paitsi laajasta tuotevalikoimasta, myös asiantuntevasta ja paikallisesta palvelusta. Syntyi 16-sivuinen mainosliite, joka jaettiin Satakunnan Kansan ja Porilaisen välissä huomattavin tuloksin.
Kukaan ei lähde meiltä pahalla mielellä, kertovat JC Designin kultasepät Jukka Leikko ja Kai Tallberg
Yrittäjät haluavat JC Designin olevan tunnettu paitsi persoonallisista ja kohtuuhintaisista tuotteista, myös ammattitaitoisesta asiakaspalvelusta. Kesäsesongin 2019 lähestyessä mainonnassa nostettiin näyttävästi esiin sekä laajaa lahjatuotevalikoimaa että monipuolisia palveluita. Liikkeessä tehdään mittatilaustöitä asiakkaan toiveiden mukaan aina korusuunnittelusta tuotteiden korjauksiin ja kokomuutoksiin.
Mainosliitteellä tuotteet ja palvelut tutuksi
Ratkaisuksi tuotevalikoiman näyttävään esilletuontiin sekä monipuolisista palveluista kertomiseen valittiin 16-sivuinen mainosliite. Liitepaperina käytettiin laadukasta impresse-paperia, jonka kiiltävällä pinnalla korukuvat pääsivät oikeuksiinsa.
Kesämyyntimme kasvoi ja työt lisääntyivät aika paljon. Tänne on löytänyt moni, joka ei ole ennen meillä käynyt. Vielä kuukausia liitteen jakelun jälkeen meille on tullut asiakkaita mainos kädessään eli sitä säilytetään pitkän aikaa. Tunnettavuutemme on lisääntynyt ja olemme saaneet palautetta hyvästä palvelusta. Jukka Leikko ja Kai Tallberg, kultasepät, JC Design
Kokemukset toukokuun liitemainonnasta olivat niin hyvät, että JC Design toteutti seuraavan mainosliiteensä joulusesongin 2019 alla.
Menestysresepti
Yritys: JC Design
Kultasepät: Jukka Leikko ja Kai Tallberg
Toiminta: Kultasepän liike: sormuksia, kelloja, kristallia, lahjatavaroita ja yrityslahjoja. Korujen tilaus- ja korjaustyöt asiakkaan toivomusten mukaan.
Tavoite: Myynnin ja tunnettavuuden kasvu. Asiantuntevasta, läheltä saatavasta palvelusta viestiminen.
Markkinoinnin ainekset: 16-sivuinen mainosliite Satakunnan Kansan tilaajille ja Porilaisen välissä ei-tilaajille. Liitteessä nostettiin esiin eri tuoteryhmiä kuten kelloja, sormuksia ja teräskoruja
Tulokset: Kauaskantoiset vaikutukset myyntiin: asiakkaat tulevat ostoksille liitteen kanssa vielä kuukausia jakelun jälkeenkin