Tunnelmallinen sisältömarkkinointivideo ja Aamulehden kanta-asiakkaiden suklaatarjous vauhdittivat Tallipihan Suklaapuodin entisestäänkin vilkasta kesäajan myyntiä. Videon keinoin Tallipihan uniikki tunnelma ja suklaapuodin valtava valikoima saatiin tuotua mieleenpainuvasti esille.
Tallipihan Suklaapuodin tavoitteena oli vauhdittaa alkukesän 2019 myyntiä hyödyntämällä markkinoinnissa ensimmäistä kertaa sisältömarkkinointivideota. Yrittäjä Hanne Tuori-Kalliokoski halusi tavoittaa tänä kesänä vahvasti myös ne herkkusuut, jotka asuvat Tampereella ja lähikunnissa, mutta eivät olleet vielä pistäytyneet paikalle. Jotta tavoiteltu kohderyhmä pääsisi fiilistelemään Tallipihan idyllistä tunnelmaa sekä puodin valtavaa suklaavalikoimaa, hankittiin videotuotanto sekä kohderyhmän tavoittava näkyvyys Aamulehdestä.
– Uskon, että videolla saimme tuotua parhaiten esiin uniikkia miljöötämme sekä valtavaa tuotevalikoimaamme. Kun ihminen uppoutuu videoon, hän keskittyy hyvin siihen yhteen asiaan ja viettää verrattain pitkän ajan sisältömme parissa. Videotuotantokin sujui näppärästi yhdessä aamupäivässä, Tuori-Kalliokoski kertoo.