24Pesula kertoi kuluttajille uudesta palvelustaan natiivimainonnan avulla

Kun haluat kasvattaa tietoisuutta tuotteesi tai palvelusi eduista ja kertoa siitä laajemmin, kokeile natiivimainontaa. Artikkelimuotoinen mainonta eli natiivimainonta sopii erityisen hyvin tilanteisiin kun halutaan mainonnan keinoin nostaa esille tuote tai palvelu juuri sille sopivassa mediassa. Niin mainostaja kuin kuluttajakin kokee artikkelimuotoisen mainonnan toimivaksi maksetun mainonnan muodoksi ja tästä syystä se toimii ja sen käyttö kasvaa nopeasti.

Asiakkaamme 24Pesula Oy on natiivimainonnalla onnistunut kotimainen itsepalvelupesulayritys. Yritys on Suomen ainoa automaattipesula, jonka pesulat palvelevat kuluttajia jo useilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Pesuloissa peset ja kuivaat vaatteesi, kodintekstiilisi ja mattosi jopa alle tunnissa! Pesula toimii ilman ajanvarauksia.

Muutama vuosi sitten tämä Kokkolassa 1999 aloittanut perheyritys kehitti uuden innovatiivisen mattojen tasopesukoneen. Yrityksessä oltiin tilanteessa, jossa haluttiin kertoa asiakkaille uusista itsepalvelupesuloissa käytettävissä olevista mattopesureista. 

En ole koskaan aikaisemmin ostanut mainonnan palveluja puhelimessa, kertoo yrityksen myynnin kehityksestä ja markkinoinnista vastaava Nico Nevala. Mutta kun Roudalta soitettiin ja suositeltiin sen monipuolisesta mediatarjoamasta natiivimainontaa, vaikutti se mainosmuotona toimivalta meidän tilanteeseemme. Tavoitteenamme oli kasvattaa kuluttajien tietoisuutta palvelustamme laadukkaissa medioissa, Nico toteaa. Ja toimihan tuo mainonta. - Kuluvan vuoden aikana 24Pesulan tasopesukoneille on toteutettu kaksi onnistunutta natiivimainoskampanjaa. Ensimmäinen kampanja pyöri pääsiäisenä Iltasanomien verkkomedian etusivulla sekä neljänä päivänä Helsingin Sanomien hs.fi verkkouutisten etusivulla. Artikkelin tekstisisältö hoitui palveluna Roudan kautta ja sen yhteyteen liitettiin myös tasopesukoneesta kertova kuluttajille suunniteltu videoklippi. Mainonnan tavoitteissa onnistuttiin yli kaikkien odotusten. Kävijämäärät palvelumme verkkosivustolle nelinkertaituivat ja keskimääräinen sivustolla vietetty aika oli yli kolme minuuttia. Voimme suositella natiivimainontaa kun halutaan monipuolisemmin kasvattaa tietoisuutta uudesta tuotteesta tai palvelusta.  Artikkelinomaisessa muodossa lukija kokee saavansa hyödyllistä ja laadukasta tietoa luontevasti siitä tutusta mediasta jota muutenkin seuraa.

Mitä on natiivimainonta? - Lataa tästä ilmainen natiivimainonnan pikaopas ja tutustu tarkemmin sen mahdollisuuksiin.