Mitä kuului mediamainonnalle vuonna 2021, ja miltä mainonnan kenttä näyttää vuonna 2022? Edelliseen vuoteen verraten, mainonnan määrä on nyt selkästi kasvu-uralla.
Suomalaiset ovat ahkeria mediankäyttäjiä, ja etenkin luottamus uutismediaan on korkealla tasolla. Viihdemedioiden ehdoton valtias on lähetysaikainen televisio ja suomalaisista jo kolmasosa käyttää digitaalisia radiopalveluja.
Tämä katsaus kertoo, mikä oli viihde- ja uutismedian rooli suomalaisten elämässä vuonna 2021 ja miten eri ikäryhmien mediankäyttö on painottunut. Katsauksen lopusta löydät myös yhteenvedon ja silmäyksen kohti tulevaisuutta. Toivommekin, että tämä kokonaisuus tarjoaa mediavalintoihisi sekä apua että inspiraatiota.
Ja muistathan, että voit aina pyytää lisätietoja tai tarkennuksia omalta yhteyshenkilöltäsi, jotta löydät oikean mediamixin juuri oman mainontasi tarpeisiin.
Tervetuloa mukaan!