Näyttävä verkkomainos­kampanja kaikilla laitteilla, kohdennettuna kaupungin ja aihealueen mukaan

IS.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
IS.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Kaupunkikohdennus
  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja IS.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna kaupungin ja aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy IS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Ilta-Sanomien kiinnostavia sisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus IS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pieniin kaupunkeihin, kampanjan kesto 1-3 päivää
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän kaupungin kattava kampanja, kampanjan kesto 1-7 päivää
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin. Kampanjan kesto 3-14 päivää
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin. Kampanjan kesto 7-21 päivää

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus. 

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin ja aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia, eli IS.fin aihealueita.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

IS.fi – Suomen tavoittavin digitaalinen media

IS.fi on Suomen suurin ja tavoittavin sähköinen media. Se on mainio alusta laajalle ja nopealle valtakunnalliselle tavoittavuudelle, kaikissa kohderyhmissä.

HS.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
logo-hs.png
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja HS.fi:ssä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy HS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Helsingin Sanomien uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus HS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida kampanjan tavoite.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    pienelle yleisölle
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän yleisön kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön tehokkaasti 
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön pidemmän ajan 

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksista ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.

Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

HS.fi – tavoita Pääkaupunkiseudun uutisnälkäinen yleisö

Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijä, myös verkossa. Lehdellä on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.

Aamulehti.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
Aamulehti.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Kaupunkikohdennus tai
  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja Aamulehti.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna kaupungin ja aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy Aamulehti.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Ilta-Sanomien kiinnostavia sisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus IS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pieniin kaupunkeihin
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän kaupungin kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus. 

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin, maakunnan tai aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

Aamulehti.fi – Pirkanmaan tavoittavin monimedia

Aamulehti on Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa ja digitaalisen journalismin edelläkävijä. Aamulehti on Pirkanmaan tavoittavin monimedia ja printissä Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti.

Satakunnankansa.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
Satakunnankansa.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja Satakunnankansa.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy Satakunnankansa.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Satakunnan Kansan uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus Satakunnankansa.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pienemmälle yleisölle
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän yleisön kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön tehokkaasti
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön pidemmällä aikavälillä

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksesta ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.

Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

Satakunnankansa.fi – tavoita Porin ja Satakunnan uutisnälkäinen yleisö

Satakunnan Kansassa mainontasi näkyy arvostetussa ympäristössä aamusta iltaan. Digimainonta, printtimainonta ja markkinointiratkaisut antavat Porissa ja Satakunnassa mainioita mahdollisuuksia mainostajalle brändin nostatukseen, myynnin lisäämiseen tai kohdennettuun viestintään.

Tarvitsetko myös mainoksen kampanjaasi?

Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainoksen, lisätään  hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannusLue lisää >

180 €
+ alv

Minkälainen on Cross-screen boksi -mainos?

Cross-screen boksi on päätelaiteriippumaton mainosmuoto, joka näkyy sekä mobiilissa että desktopissa.

Se on erityisen toimiva silloin, kun halutaan selvitä monikanavaisesta kampanjasta yhdellä materiaalilla.  Sama materiaali näkyy desktopissa sponsoriboksi paikalla ja mobiilissa boksipaikalla.

Tutustu aineisto-ohjeisiin

Cross-screen boksi on päätelaiteriippumaton mainosmuoto, joka näkyy sekä mobiilissa että desktopissa.

Näyttävät mainosbannerit Roudalta

Ilman toimivia mainoksia ei suuri tai tarkasti kohdennettu näkyvyyskään saa aikaan tuloksia. Tarvittaessa graafisen suunnittelun ammattilaisemme toteuttavat kampanjaasi mainosaineistot, jotka varmasti houkuttelevat klikkaamaan. 

Desktop Paraati esimerkkibanneri
Mobiili Paraati esimerkkibanneri

Mainosbannerin toteutus kampanjaa varten
180 € + alv

Sisältää:

  • Mainosviestin suunnittelu
  • Graafinen suunnittelu
  • Kuvapankkikuvien hyödyntäminen
  • Kuvien ja logojen haku asiakkaan sivustoilta
  • Kuvien muokkaus
  • Staattisen bannerin toteutus
  • Oikovedoksen toimitus asiakkaalle hyväksyttäväksi
  • Yksi korjauskierros 

Aloita kohdennettu mainonta

Cross-screen boksi
kaupunki­kohdennuksella koko Sanoman verkostossa

IS.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
IS.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Kaupunkikohdennus
  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja IS.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna kaupungin ja aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy IS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Ilta-Sanomien kiinnostavia sisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus IS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pieniin kaupunkeihin, kampanjan kesto 1-3 päivää
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän kaupungin kattava kampanja, kampanjan kesto 1-7 päivää
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin. Kampanjan kesto 3-14 päivää
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin. Kampanjan kesto 7-21 päivää

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus. 

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin ja aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia, eli IS.fin aihealueita.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

IS.fi – Suomen tavoittavin digitaalinen media

IS.fi on Suomen suurin ja tavoittavin sähköinen media. Se on mainio alusta laajalle ja nopealle valtakunnalliselle tavoittavuudelle, kaikissa kohderyhmissä.

HS.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
logo-hs.png
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja HS.fi:ssä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy HS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Helsingin Sanomien uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus HS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida kampanjan tavoite.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    pienelle yleisölle
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän yleisön kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön tehokkaasti 
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön pidemmän ajan 

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksista ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.

Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

HS.fi – tavoita Pääkaupunkiseudun uutisnälkäinen yleisö

Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijä, myös verkossa. Lehdellä on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.

Aamulehti.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
Aamulehti.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Kaupunkikohdennus tai
  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja Aamulehti.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna kaupungin ja aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy Aamulehti.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Ilta-Sanomien kiinnostavia sisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus IS.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pieniin kaupunkeihin
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän kaupungin kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön ja sopii esim. pk-seudun kohdennuksiin

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus. 

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin, maakunnan tai aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

Aamulehti.fi – Pirkanmaan tavoittavin monimedia

Aamulehti on Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa ja digitaalisen journalismin edelläkävijä. Aamulehti on Pirkanmaan tavoittavin monimedia ja printissä Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti.

Satakunnankansa.fi boksi

20 000-150 000 mainosnäyttöä
alk. 195⁵⁰ € + alv
 
Satakunnankansa.fi
Paketit:  
20 000 näyttöä 195,50 €
50 000 näyttöä 489 €
100 000 näyttöä 977,50 €
150 000 näyttöä 1466 €

Kohdennukset:

  • Aihealuekohdennus

Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:

  • lyhyempi taktinen kampanja
  • pidempi brändillinen kampanja

Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.

i

Näyttävä verkkomainoskampanja Satakunnankansa.fissä, kaikilla laitteilla, kohdennettuna aihealueen mukaan.

Kampanja näkyy Satakunnankansa.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä boksi-mainospaikka keskellä Satakunnan Kansan uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.

Näyttöpohjaisen kampanjan tavoittavuus Satakunnankansa.fissä

Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.

  • 20 000 mainosnäyttöä
    riittää hyvin pienemmälle yleisölle
  • 50 000 mainosnäyttöä
    pienemmän yleisön kattava kampanja
  • 100 000 mainosnäyttää
    kampanja kattaa laajan yleisön tehokkaasti
  • 150 000 mainosnäyttöä
    kampanja kattaa laajan yleisön pidemmällä aikavälillä

Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.

Kampanjan tavoite ja pituus

Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksesta ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.

Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.

Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.

Kampanjan kohdentaminen

Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.

Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.

Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.

Satakunnankansa.fi – tavoita Porin ja Satakunnan uutisnälkäinen yleisö

Satakunnan Kansassa mainontasi näkyy arvostetussa ympäristössä aamusta iltaan. Digimainonta, printtimainonta ja markkinointiratkaisut antavat Porissa ja Satakunnassa mainioita mahdollisuuksia mainostajalle brändin nostatukseen, myynnin lisäämiseen tai kohdennettuun viestintään.

Tarvitsetko myös mainoksen kampanjaasi?

Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannusLue lisää >

180 €
+ alv

Lisää aiheesta

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?