Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kohdennukset:
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy IS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä Pystyparaati-mainospaikka Ilta-Sanomien kiinnostavien sisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin ja aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia, eli IS.fin aihealueita.
Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.
IS.fi on Suomen suurin ja tavoittavin sähköinen media. Se on mainio alusta laajalle ja nopealle valtakunnalliselle tavoittavuudelle, kaikissa kohderyhmissä.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kohdennukset:
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy HS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka keskellä Helsingin Sanomien uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida kampanjan tavoite.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksista ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.
Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.
Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.
Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijä, myös verkossa. Lehdellä on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy Aamulehti.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka Aamulehden kiinnostavien uutissisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Aamulehti on Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa ja digitaalisen journalismin edelläkävijä. Aamulehti on Pirkanmaan tavoittavin monimedia ja printissä Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy Satakunnankansa.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka Satakunnan Kansan uutissisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksesta ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Satakunnan Kansassa mainontasi näkyy arvostetussa ympäristössä aamusta iltaan. Digimainonta, printtimainonta ja markkinointiratkaisut antavat Porissa ja Satakunnassa mainioita mahdollisuuksia mainostajalle brändin nostatukseen, myynnin lisäämiseen tai kohdennettuun viestintään.
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainoksen, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >
Pystyparaati näkyy desktopissa lukittuna suurtaulupaikalla ja mobiilissa artikkeleiden välissä.
Pystyparaatin viewability ja huomioarvo ovat erittäin korkeita, koska lukittu mainospaikka liukuu sivuston oikeassa reunassa sitä mukaa kun käyttäjä rullaa sivustoa. Tällöin myös mainostajan viesti tulee selkeästi esiin ja jopa pidempiä taktisia viestejä on mahdollista tuoda pystyparaatiin.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kohdennukset:
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy IS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä Pystyparaati-mainospaikka Ilta-Sanomien kiinnostavien sisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Mainonta kohdennetaan valitsemasi kaupungin ja aihealueen mukaisesti. Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia, eli IS.fin aihealueita.
Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.
IS.fi on Suomen suurin ja tavoittavin sähköinen media. Se on mainio alusta laajalle ja nopealle valtakunnalliselle tavoittavuudelle, kaikissa kohderyhmissä.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kohdennukset:
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy HS.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka keskellä Helsingin Sanomien uutissisältöjä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida kampanjan tavoite.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksista ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Mainonta kohdennetaan valitsemasi aihealueen mukaisesti.
Aihealuekohdennuksessa Mainontaa näytetään kävijöille, jotka selailuhistoriansa perusteella ovat kiinnostuneet määrittelemästäsi aihealueesta. Kohdennuksessa käytetään myös kontekstia.
Jos haluat esimerkiksi tavoittaa valokuvauksesta kiinnostuneet käyttäjät, näkyy mainoksesi käyttäjille, joiden kiinnostusprofiilissa korostuu valokuvaus heidän selaamiensa sivujen perusteella.
Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijä, myös verkossa. Lehdellä on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy Aamulehti.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka Aamulehden kiinnostavien uutissisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Aamulehti on Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa ja digitaalisen journalismin edelläkävijä. Aamulehti on Pirkanmaan tavoittavin monimedia ja printissä Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti.
Paketit: | |
---|---|
20 000 näyttöä | 506 € |
50 000 näyttöä | 1265 € |
100 000 näyttöä | 2530 € |
150 000 näyttöä | 3795 € |
Kampanjan kesto määräytyy sen tavoitteen mukaan:
Kampanjat ovat kiinteähintaisia ja tarkka näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksin mukaan.
iKampanja näkyy Satakunnankansa.fi -sivustolla valitsemasi kohdennuksen mukaiselle yleisölle. Kaikilla laitteilla huomiota herättävä pystyparaati-mainospaikka Satakunnan Kansan uutissisältöjen yhteydessä varmistaa, että kampanja tavoittaa oikean kohderyhmän. Voit valita kampanjasi koon 20-150 000 näytön välillä.
Kampanjan tavoittavuus ja kesto riippuu valitsemastasi näyttömäärästä. Kampanjan laajuutta valitessa kannattaa huomioida alueen koko.
Huomaathan, että kampanjan lopullinen näyttömäärä vaihtelee kausi-indeksien mukaan. Paketin näyttömäärä ja hinta vastaavat indeksiä 100. Kun indeksi on 80, saat enemmän näyttöjä ja kun indeksi on 105, saat vähemmän näyttöjä. Tarkasta kampanja-aikasi kausi-indeksi täältä.
Kampanjan pituus riippuu valitsemastasi näyttömäärästä, kohdennuksesta ja lopullinen toteutustahti myös kampanjasi tavoitteista.
Brändikampanjoihin ajoituksen rooli on pienempi, joten kampanja voidaan ajaa pidemmällä aikavälillä. Taktisessa kampanjassa toistoja kannattaa olla lyhyemmällä aikavälillä, joten ajamme näytöt tiheämmässä tahdissa. Kampanjan kesto riippuu myös siitä, minkä verran mainostilaa on kampanja-ajankohtana valitsemillasi kohdennuksilla vapaana.
Kun tilauksesi on otettu vastaan ja tallennettu järjestelmäämme, toimitetaan tilausvahvistus jossa on mukana kampanjan tarkka näyttömäärä ja pituus.
Satakunnan Kansassa mainontasi näkyy arvostetussa ympäristössä aamusta iltaan. Digimainonta, printtimainonta ja markkinointiratkaisut antavat Porissa ja Satakunnassa mainioita mahdollisuuksia mainostajalle brändin nostatukseen, myynnin lisäämiseen tai kohdennettuun viestintään.
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >