Tosiasia on, että suurin osa kotisivuillasi käyneistä poistuu ottamatta yhteyttä. Miksi et siis kohdentaisi mainontaasi heille ja käyttäisi mediana Suomen suosituimpia verkkomedioita. Ja näin palautua ostopäätöstä harkitsevan asiakkaan mieleen. Tätä mainonnan tapaa kutsutaan uudelleenmarkkinoinniksi eli remarketing-mainonnaksi.
Remarketing-kampanjan avulla voit vakuuttaa ostopäätöstä harkitsevan asiakkaan.
Remarketing-kampanjan näyttävä ja ammattitaidolla suunniteltu mainos herättää luottamusta ja tavoitat sillä sivuillasi käyneet potentiaaliset asiakkaat Sanoman verkkomedioissa uudelleen.
Ja kampanjan edetessä mainoksesi näkyy yhä useammin niillä sivuilla, joilla sitä klikataan.
Routa suunnittelee ja toteuttaa näyttävän mainosbanneriaineistosi, joka houkuttelee klikkaamaan ja siirtymään uudelleen yrityksesi sivuille. Meille voit toimittaa myös valmiin banneriaineiston.
Aineiston valmistuttua, käynnistämme kampanjasi, jota näytetään Sanoman laadukkaissa ja suomalaisten suosituimmissa verkkomedioissa.
Ostoaikeissa oleva asiakkaasi vierailee yrityksesi ja todennäköisesti myös kilpailijasi sivustoilla tekemässä vertailuja ja tutustumassa palveluihisi tai tuotteisiisi tarkemmin.
Asiakas vierailee sitten Sanoman verkkomedioissa ja näkee taidolla tehdyn, näyttävän mainoksesi ja muistaa taas yrityksesi.
Ostoaikeissa oleva asiakas palaa sivuillesi. Tällä kertaa hän usein ottaa yhteyttä yritykseesi ja pyytää tarjousta.
Mainosbannerisi ovat tehokas keino tavoittaa erittäin potentiaaliset asiakkaat uudelleen Suomen suosituimmissa verkkomedioissa, kuten HS.fi ja IS.fi. Mainosta näytetään niille, jotka ovat jo käyneet kotisivuillasi ja pohtivat ostopäätöstä.
Tiesitkö, että Sanoman verkkomediat tavoittavat ylivertaisesti parhaiten suomalaiset netinkäyttäjät? Ja se taas tarkoittaa sitä, että kohdennettuna ne toimivat tehokkaammin kuin paikallismediat.
Kampanjabannerisi ovat suuria ja näyttäviä – ja kun mainos näkyy suosituilla sivustoilla, herättää se luottamusta ja luo positiivista mielikuvaa. Remarketing vakuuttaa ostoaikeissa olevan asiakkaan valitsemaan sinun yrityksesi.