Aamulehti on yksi Suomen vanhimmista tiedotusvälineistä – ollut täällä ennen kaikkea ja kaikkia. Se ei tarkoita, että se olisi pudonnut ajan virrasta. Aamulehti tarjoaa lukijoilleen, katsojilleen ja kuulijoilleen uutiset juuri sillä hetkellä kun ne tapahtuvat – usein jopa ennen.
Markkinoijalle Aamulehti tarjoaa monipuoliset ratkaisut oman kohderyhmän tavoittamiseen luotettavassa, kotimaisessa mediaympäristössä. Mediassa, jonka kyky liikuttaa ihmisiä alueellansa hakee vertaistaan.
Ilmoitus näkyy lehden A-osassa toimituksellisen sisällön yhteydessä.
Aski-ilmoituksen koko on 2x88 (99x88 mm).
Ilmoitus näkyy lehden A-osassa toimituksellisen sisällön yhteydessä.
Aski-ilmoituksen koko on 2x180 (99x180 mm).
Älä epäröi olla yhteydessä.
Oman markkina-alueensa ykkösmedia. Tavoittaa 74 % Tampereen markkina-alueen kuluttajista viikossa.
Lehteä luetaan pääosin aamuisin: pääset vaikuttamaan lukijaan ennen päivän aktiviteetteja ja hankintoja
Mainoksesi saa lukijan huomion. Aamulehden lukemiseen käytetään yli puoli tuntia päivässä.
Digitaalinen näköislehti täydentää painetun lehden lukemista. Tavoitat mainonnalla myös ne, jotka lukevat painetun lehden verkosta.
Valtaosa Aamulehden lukijoista suhtautuu mainontaan myönteisesti tai neutraalisti.
450 000 lukijaa viikossa printissä (sis. näköislehti) | |
Valtaosa lukijoista lukee lehtensä arkisin ennen aamuyhdeksää | |
Lukijoista 52 % naisia, 48 % miehiä | |
29 % lapsiperheellisiä |