Lehdellä on ainutlaatuinen historia ja läheinen suhde lukijoihinsa. Hesarin lukijat paneutuvat lehteensä monipuolisesti, säännöllisesti ja syvällisesti, niin printissä kuin verkossa. Painetun lehden lukijat viettävät päivittäin Helsingin Sanomien parissa noin tunnin ja digitaalisen sisällön parissa puoli tuntia.
Hesari on kaiken kokoisille mainostajille sopiva, monipuolinen ja tehokas media. Autamme mielellämme löytämään yrityksellesi sopivimmat ilmoitustuotteet, joiden avulla tavoitat asiakkaasi luotettavassa mediaympäristössä.
Yksittäisiä ilmoituksia voit ostaa myös verkossa ilmoita.hs.fi -palvelusta.
Lehteä luetaan pääosin aamuisin: pääset vaikuttamaan asiakkaidesi ostopäätöksiin oikeaan aikaan.
Mainoksesi saa lukijan huomion. Helsingin Sanomia luetaan keskittyneesti, noin tunnin verran päivässä.
Digitaalinen näköislehti täydentää painetun lehden lukemista. Saat mainonnalle siis runsaasti toistoa päivän aikana.
Hesarin lukijat suhtautuvat mainontaan myönteisesti. He kokevat mainostajien tuotteet ja palvelut luotettaviksi, joten mainonta puree ja tuo kauppaa mainostajille.
Helsingin Sanomien lukijat ovat ostovoimainen, laatutietoinen ja hyvätuloinen kohderyhmä.
673 000 lukijaa printissä (sis. näköislehti) | |
145 000 näköislehden lukijaa verkossa | |
59 % lukijoista lukee lehtensä ennen aamuyhdeksää | |
56 % lukijoista kertoo mainonnan olevan olennainen osa lehden sisältöä |