Helsingin Sanomat - laatujournalismin edelläkävijä

Helsingin Sanomat on luotettava mediaympäristö, jonka avulla tavoitat monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista suomalaista joka päivä.

Lehdellä on ainutlaatuinen historia ja läheinen suhde lukijoihinsa. Hesarin lukijat paneutuvat lehteensä monipuolisesti, säännöllisesti ja syvällisesti, niin printissä kuin verkossa. Painetun lehden lukijat viettävät päivittäin Helsingin Sanomien parissa noin tunnin ja digitaalisen sisällön parissa puoli tuntia.

Mainosta Helsingin Sanomissa

Hesari on kaiken kokoisille mainostajille sopiva, monipuolinen ja tehokas media. Autamme mielellämme löytämään yrityksellesi sopivimmat ilmoitustuotteet, joiden avulla tavoitat asiakkaasi luotettavassa mediaympäristössä.

Pyydä tarjous

Yksittäisiä ilmoituksia voit ostaa myös verkossa ilmoita.hs.fi -palvelusta.

Ilmoita Helsingin Sanomissa

Miksi Hesarissa kannattaa mainostaa?

  • Lehteä luetaan pääosin aamuisin: pääset vaikuttamaan asiakkaidesi ostopäätöksiin oikeaan aikaan.

  • Mainoksesi saa lukijan huomion. Helsingin Sanomia luetaan keskittyneesti, noin tunnin verran päivässä.

  • Digitaalinen näköislehti täydentää painetun lehden lukemista. Saat mainonnalle siis runsaasti toistoa päivän aikana.

  • Hesarin lukijat suhtautuvat mainontaan myönteisesti. He kokevat mainostajien tuotteet ja palvelut luotettaviksi, joten mainonta puree ja tuo kauppaa mainostajille.

  • Helsingin Sanomien lukijat ovat ostovoimainen, laatutietoinen ja hyvätuloinen kohderyhmä.

Helsingin Sanomissa mainos saa lukijan huomion

Kuka lukee Helsingin Sanomia?

Hesarin tyypillinen lukija on yli 45-vuotias laatutietoinen ja hyvätuloinen, joka asuu kaupungissa.
  673 000 lukijaa printissä (sis. näköislehti)
  145 000 näköislehden lukijaa verkossa
  59 % lukijoista lukee lehtensä ennen aamuyhdeksää
  56 % lukijoista kertoo mainonnan olevan olennainen osa lehden sisältöä

Kiinnostuitko mainostamisesta Hesarissa?

Pyydä tarjous tai kysy lisää.

Pyydä tarjous

Lisää aiheesta

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?