Apua mainostoimistoille

Mainos- ja digitoimistot,
tarjoamme työkalu- ja palvelu­salkkuamme teidän käyttöönne

Apua mm. suunnitteluun, budjetointiin ja kohderyhmän ymmärrykseen mutkattomasti yhden yhteyshenkilön kautta.
 

Pyydä esittely

Te tunnette asiakkaat, me tunnemme asiakkaan asiakkaat.

Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu  tai tarve syvemmälle ymmärrykselle asiakkaanne toimialasta, oman yhteyshenkilönne kautta koko Sanoman osaaminen on käytettävissänne mutkattomasti teidän ja asiakkaidenne tarpeisiin.

Yhteistyömallimme luo arvoa kaikille osapuolille.

Tarjoamme

  Näkemyksen siitä keitä asiakkaan asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät.
 
  Faktoja kaikkien mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa.
 
  Tutkittua tietoa sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisiin tavoitteisiin.
 
  Mediasuunnitteluun liittyvän prosessin hoitaminen alusta loppuun.
- Suunnittelu, ostaminen, varaaminen, trafikointi, optimointi, raportointi

Arvo toimistolle

  Ehdotusten tehokkaampi perustelu uusille ja nykyisille dataan ja tutkimuksiin pohjautuen.
 
  Oikeiden kanavien valinta suhteessa tavoitteisiin.

Arvo asiakkaalle

  Markkinoinnin tulokset
  Kustannus­tehokkuus keskittämällä ostoja
  Kohderyhmä­ymmärrys
  Oppiminen
Autamme asiakaspolun kaikissa vaiheissa

Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.

Toimintaympäristö

  • Asemoituminen
  • Toimialan trendit ja sesongit
  • Erottautumis­mahdollisuudet

Lähestyminen suhteessa tavoitteeseen

  • Sparraaminen oikeista mittareista asiakkuuden eri vaiheissa
  • Benchmarkit suhteessa toimialaan
  • Tavoiteasetanta suhteessa budjettiin

Asiakkaan asiakkaat

  • Kiinnostuksen kohteet
  • Medioiden käyttö
  • Asennemaailma, suhtautuminen mainontaan

Mediasuunnittelu

  • Monimediallisesti oikeisiin kohderyhmiin, oikeisiin mediaryhmiin ja oikeaan aikaan
  • Tavoittavuudet
  • Ostaminen, varaaminen, optimointi ja raportointi

Esimerkkejä työkaluista:

Yleisöreportteri:
Tietoa ja näkemyksellisyyttä mainonnan suunnittelun tueksi

Millaisia verkkosivuni kävijät ovat? Entä sieltä ostajat? Mikä on natiiviartikkelini lukijoiden profiili? Miten minulle oikeita kontakteja pitäisi puhutella ja missä?

Yleisöreportteri

Tämä tarkoittaa sinulle...

  • Parempaa ymmärrystä asiakkaasi asiakkaista, jota voidaan hyödyntää markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa.
     
  • Voit saada paremman ymmärryksen kohderyhmän mediakäytöstä, kiinnostusalueista ja motiiveista ja sitäkautta suunnitella kohdennetumpia viestejä oikeille ihmisille oikeissa kanavissa riittävällä toistolla.

Sanoma segmentointi:
Suomalaiset mediankäyttäjinä

Sanoma on tutkinut laajasti ja monipuolisesti suomalaisten mediankäyttöä. Suomalaiset jaettiin kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla voidaan tarkastella, millaiset sisällöt eri segmentteihin kuuluviin vetoavat, mitä medioita he kuluttavat, missä kanavissa ja miksi. Lue lisää.

Sanoma segmentoinnissa suomalaiset on jaettu 8 mediankäyttäjätyyppiin

Tämä tarkoittaa sinulle...

  • Asiakkaan kohderyhmien syväymmärryksen lisääminen sekä uuden potentiaalin tunnistaminen.
  • Markkinaymmärryksen kasvattaminen mm. toimialakohtaisen datan tarkastelu segmenteissä sekä kilpailija-analyysit.
  • Mainonnan viestikärjet ja tyyli potentiaalisissa segmenteissä.
  • Asiakkaan oman segmentoinnin rikastaminen mediankäyttödatalla

Yleisöreportteri ja Sanoma segmentointi ovat hyviä esimerkkejä työkaluista, joiden hyödyt tarjoamme mielellämme myös toimistokumppaniemme käyttöön. Näiden lisäksi käytössämme on laajasti myös muita työkaluja sekä osaavat ihmiset, jotta työkaluista saadaan kaikki tarvittava irti.

Yhteyshenkilömme ovat käytettävissänne

Oma yhteyshenkilönne on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.

Henri Savilahti

Henri Savilahti

Myyntipäällikkö, media- ja mainostoimistot
Satu Raatikainen

Satu Raatikainen

Agency Success Manager

Pyydä esittely tai jätä muu yhteydenotto­pyyntö

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?