Saisimmeko tarjota toimistollesi ja tiimillesi dataa luovan suunnittelun, mediavalintojen ja budjetoinnin tueksi? Entä kohderyhmäymmärryksen kasvattamiseen?
Nyt saat Sanoman mediadatat, tiedot ja hinnat käyttöösi helposti, oman yhteyshenkilön kautta, maksutta ja ilman turhia säätöjä tai myyntipuheita.
Paremman näkemyksen siitä, keitä asiakkaasi asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät
Faktat eri mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa
Tutkitut tiedot sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisissa kampanjoissa
Parempia tuloksia fiksusti suunnitellun mediamainonnan avulla – brändimainontaa Nelosen TV- ja radiokanavilla, sekä digitaalisia ratkaisuja suomalaisten rakastamissa verkkomedioissa
Teea Björklund listasi kolme markkinoinnin kenttää muokkaavaa muutosvoimaa, joissa erityisesti me Sanomalla pystymme markkinointitoimistoja ja heidän asiakkaitaan palvelemaan.
Ympäristövastuulliset asiakkaamme hyötyvät suoraan Sanoman vastuullisuustutkimuksesta ja markkinoinnin asiantuntemuksesta. Esimerkiksi kotimaisen kompensaatiopalvelun tarpeisiin loimme ympäristövastuullisuusviestinnän strategian ja löysimme sille sopivat markkinointikanavat, -tuotteet sekä kohderyhmät. Onnistumisen keskiössä ovat asiantuntemus ja tutkittu tieto, joita jaamme toisillemme aidossa yhteistyössä.
Satu on ollut todella konkreettinen apu, kun ollaan mietitty asiakkaille sopivia valintoja heidän kohderyhmiensä tavoittamiseen. Sanoman suuresta tietopankista tuntuu löytyvän valtavasti vastauksia myös kysymyksiin, joita ei suunnitellessa ole vielä välttämättä edes tajunnut itse esittää!
Kuten tiedät, me mediamyyjät kehumme mieluusti omia tuotteitamme. Halusimme kuitenkin päästää toimisto- ja mainostaja-asiakkaat ääneen ja kertomaan, millaisia mainonnan haasteita he ovat kanssamme taklanneet:
Jokainen pelaa vahvuuksillaan. Meidän vahvuutemme on data ja ymmärrys siitä, miten suomalaiset käyttävät mediaa. Jos haluat tutustua siihen, mitä me ajattelemme mainonnasta, niin löydät ajatuksiamme tästä:
Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.
Yleisöreportteri ja Sanoma segmentointi ovat hyviä esimerkkejä työkaluista, joiden hyödyt tarjoamme mielellämme toimistokumppaniemme käyttöön. Näiden lisäksi käytössämme on laajasti myös muita työkaluja – sekä tietysti osaavat ihmiset, jotka auttavat sinua saamaan datasta kaiken irti.
Yleisöreportteri kertoo, millaisia tietyn verkkosivuston kävijät ovat. Millaiset asiakkaat ostavat sivustolta, ketkä ovat lukeneet natiiviartikkelisi ja niin edelleen. Opit tuntemaan sisältöjäsi kuluttavat kävijät entistä paremmin.
Sanoma tutkii suomalaisten mediankäyttöä jatkuvasti, laajasti ja monipuolisesti. Tutkimuksen perusteella suomalaiset on jaettu kahdeksaan eri segmenttiin, median käytön motiivien ja asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla selvitämme, millaiset sisällöt erilaisiin kohderyhmiin vetoavat, mitä medioita niiden jäsenet kuluttavat, missä kanavissa ja miksi.
Oma yhteyshenkilösi on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.