Radio on vaikuttava, mutta samalla kustannustehokas media. Se toimii TV-kampanjan tukena, joka toistaa kampanjasi viestejä läpi asiakkaiden mediapäivän, tai ajatuksia herättävänä päämediana, jonka viestejä voi toistaa verkkomainonnassa. Radio on monipuolinen: sen avulla tavoitat massat tai kohdennat viestisi tarkasti oikeaan kohderyhmään.
Mitä haluat saavuttaa radiokampanjallasi? Valitse kampanjasi tavoitteiden perusteella sopivan kokoinen radiopaketti.
Tutustumiskampanja sopii parhaiten, kun mainontaa tarvitaan lyhyelle aikajaksolle, tai kun haluat kokeilla, miten valtakunnallinen radiomainonta toimii.
Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.
Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 39 %, Radio Rock 33 %, Me Naiset Radio 2 %, Loop 6 %, Helmi 3 %, Hitmix 10 %, Aito Iskelmä 6% ja Groove FM 2 %.
TRP/päivä: | 21,3 |
Nettopeitto: | 43,1 % |
OTH: | 3,5 |
Spottimäärä: | 362 |
Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.
Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.
TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla
Tehokampanja on oikea valinta, kun tarvitset kampanjallesi paljon toistoa läpi Suomen.
Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.
Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 40%, Radio Rock 32%, Radio Aalto 6%, Loop 6%, Helmi 3%, Hitmix 6%, Aito Iskelmä 5% ja Groove 2%.
TRP/päivä: | 13,4 % |
Nettopeitto: | 56,7 % |
OTH: | 3,3 |
Spottimäärä: | 312 |
Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.
Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.
TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla
Brändikampanjalla rakennat ja vahvistat yrityksesi imagoa ja tunnettuutta. Brändikampanja sopii myös uuden tuotteen lanseeraukseen ja tapahtumien ennakkomainontaan.
Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.
Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 40%, Radio Rock 32%, Radio Aalto 6%, Loop 6%, Helmi 3%, Hitmix 6%, Aito Iskelmä 5% ja Groove 2%.
TRP/päivä: | 14 % |
Nettopeitto: | 68,7 % |
OTH: | 5,7 |
Spottimäärä: | 653 |
Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.
Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.
TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla
Älä epäröi olla yhteydessä.
Valtakunnallisissa radiomainonnan paketeissa kohderyhmä on 25–54 -vuotiaat ja spottipituudet 15 ja 20 sekuntia. Paketit sisältävät kaikki radiokanavat ja mainonta ajetaan kanavilla kelluvana.
Jos haluat tietää kampanjasi tarkemmat tavoittavuusluvut, voit kysyä sitä chatista. Jos et löydä sopivaa pakettia tai haluat painottaa jotain tiettyä kanavaa, pyydä tarjous. Räätälöimme sopivan paketin mielellämme.
Sanoman radiokanavien tavoitteena on olla kuunneltavan sisällön markkinajohtaja. Kanavilla panostetaan sisältöön, kirkkaimpiin tähtiin ja ohjelmistopäätösten taustalla olevaan laadukkaaseen tutkimukseen.
Suurin osa spoteista ajetaan Sanoman valtakunnallisilla radiokanavilla: Suomipopilla, Radio Rockilla ja Loopilla. Pienempi osa mainonnasta kuuluu niillä Sanoman paikalliskanavilla, jotka ovat kuultavissa kaikkialla Suomessa.
Radiokanavan valintaan vaikuttavat kanavan musiikkiprofiili, juontajat ja ohjelmisto. Kattavalla kanavakombolla varmistat, että tavoitat laajasti erilaiset suomalaiset.
Radio Suomipop haluaa hauskuuttaa, koskettaa ja viihdyttää jutuillaan sekä musiikillaan kaikkia suomalaisia joogasaleilta tukkimetsiin.
Kohderyhmä 25-44-vuotiaat naiset ja miehet.
Valtakunnallinen
|
|
993 000 viikkotavoittavuus |
|
56 % naiset |
44 % miehet |
Rock-kulttuurin lisäksi miehisiä, ajankohtaisia ja yhteiskunnallisia aiheita. Suvereeni miesten ykköskanava ydinkohderyhmissään.
Kohderyhmä 25-54 vuotiaat miehet.
Valtakunnallinen
|
|
637 000 viikkotavoittavuus |
|
25 % naiset |
75 % miehet |
Loop on nuorille kaupunkilaisnaisille suunnattu uuden musiikin kanava. Yhteisö nuorille aikuisille, joilla on laaja sosiaalinen verkosto, jota ylläpidetään vahvasti somessa.
Kohderyhmä 20-34-vuotiaat naiset.
Valtakunnallinen
|
|
382 000 viikkotavoittavuus |
|
58 % naiset |
42 % miehet |
Naisia kiinnostavia aiheita ja ilmiöitä Me Naisten äänellä ja näkökulmilla. Se viihdyttää ja auttaa nauttimaan elämästä tarjoten uusia näkökulmia ja oivalluksia.
Kohderyhmä 25-54-vuotiaat naiset.
Alueellinen
|
|
130 000 viikkotavoittavuus |
|
82 % naiset |
12 % miehet |
Aito Iskelmän kuuntelijat ovat aktiivisia, keski- ja hyvätuloisia teini-ikäisten lasten vanhempia tai kahden hengen talouksissa asuvia.
Kohderyhmä 45-59-vuotiaat miehet ja naiset.
Alueellinen
|
|
362 000 viikkotavoittavuus |
|
51 % naiset |
49 % miehet |
HitMix on iloinen ja positiivinen kanava, mutta emme pelkää vaikeitakaan aiheita.
Kohderyhmä 30-44-vuotiaat miehet ja naiset.
Alueellinen
|
|
272 000 viikkotavoittavuus |
|
37 % naiset |
63 % miehet |
Helmen kuulijakunta koostuu aktiivisista keskituloisista kahden hengen talouksista, joilla on omaa aikaa lasten muutettua jo kotoa.
Kohderyhmä 45-59-vuotiaat naiset ja miehet.
Alueellinen
|
|
146 000 viikkotavoittavuus |
|
41 % naiset |
59 % miehet |
Groove FM on hyväntuulinen aikuisille ja nuorille edelläkävijöille suunnattu rytmimusiikkikanava.
Alueellinen
|
|
73 000 viikkotavoittavuus |
|
37 % naiset |
63 % miehet |
Kantriradio on Suomen ainoa modernin kantrimusiikin radiokanava. Kanava kuuluu Tampereen lisäksi Valkeakoskella, Ylöjärvellä, Pirkkalassa, Nokialla, Lempäälässä ja Kangasalla.
Alueellinen
|
|
Kuuntelutietoja ei vielä saatavilla |
|