Mainosta valtakunnallisesti radiossa

Valtakunnallinen radiomainonta tuo yrityksesi kaikkien suomalaisten kuuluviin

Radio on vaikuttava, mutta samalla kustannustehokas media. Se toimii TV-kampanjan tukena, joka toistaa kampanjasi viestejä läpi asiakkaiden mediapäivän, tai ajatuksia herättävänä päämediana, jonka viestejä voi toistaa verkkomainonnassa. Radio on monipuolinen: sen avulla tavoitat massat tai kohdennat viestisi tarkasti oikeaan kohderyhmään.

Valtakunnallisen radiomainonnan paketit – kokeilusta brändin­rakennukseen

Mitä haluat saavuttaa radiokampanjallasi? Valitse kampanjasi tavoitteiden perusteella sopivan kokoinen radiopaketti.

  • Tutustumiskampanja sopii parhaiten, kun mainontaa tarvitaan lyhyelle aikajaksolle, tai kun haluat kokeilla, miten valtakunnallinen radiomainonta toimii.
  • Tehokampanja on oikea valinta, kun tarvitset kampanjallesi paljon toistoa läpi Suomen.
  • Brändikampanjalla rakennat ja vahvistat yrityksesi imagoa ja tunnettuutta. Brändikampanja sopii myös uuden tuotteen lanseeraukseen ja tapahtumien ennakkomainontaan.

Tutustu valtakunnallisen radiomainonnan paketteihin

Tutustu

1 viikko
5 000 € + alv
 

Tutustumiskampanja sopii parhaiten, kun mainontaa tarvitaan lyhyelle aikajaksolle, tai kun haluat kokeilla, miten valtakunnallinen radiomainonta toimii.

  • Kohderyhmä 25-54-vuotiaat
  • Spotin pituus 15 tai 20 sekuntia
  • Ostotapa on Velho staattinen eli kiinteät kanavajaot
i

Minkälainen on valtakunnallinen radiomainos?

Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.

Millä kanavilla mainonta kuuluu?

Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 40%, Radio Rock 32%, Radio Aalto 6%, Loop 6%, Helmi 3%, Hitmix 6%, Aito Iskelmä 5% ja Groove 2%.

Tavoittavuusarvio tutustumiskampanjalle 15 sekunnin spotille

TRP/päivä:  13,1 %
Nettopeitto:  42,8 %
OTH:  2,1
Spottimäärä:  152

Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.

Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.

Sanasto

TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla

Teho

2 viikkoa
10 000 € + alv
 

Tehokampanja on oikea valinta, kun tarvitset kampanjallesi paljon toistoa läpi Suomen.

  • Kohderyhmä 25-54-vuotiaat
  • Spotin pituus 15 tai 20 sekuntia
  • Ostotapa on Velho staattinen eli kiinteät kanavajaot
i

Minkälainen on valtakunnallinen radiomainos?

Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.

Millä kanavilla mainonta kuuluu?

Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 40%, Radio Rock 32%, Radio Aalto 6%, Loop 6%, Helmi 3%, Hitmix 6%, Aito Iskelmä 5% ja Groove 2%.

Tavoittavuusarvio tehokampanjalle 15 sekunnin spotille

TRP/päivä:  13,4 %
Nettopeitto:  56,7 %
OTH:  3,3
Spottimäärä:  312

Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.

Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.

Sanasto

TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla

Brändi

4 viikkoa
20 000 € + alv
 

Brändikampanjalla rakennat ja vahvistat yrityksesi imagoa ja tunnettuutta. Brändikampanja sopii myös uuden tuotteen lanseeraukseen ja tapahtumien ennakkomainontaan.

  • Kohderyhmä 25-54-vuotiaat
  • Spotin pituus 15 tai 20 sekuntia
  • Ostotapa on Velho staattinen eli kiinteät kanavajaot
i

Minkälainen on valtakunnallinen radiomainos?

Olemme paketoineet sinulle verkkotilauspalveluun helposti ostettavia radiokampanjoita. Kohderyhmäksi olemme valinneet 25-54 vuotiaat ja spottien pituuksiksi 15 sek tai 20 sek. Chatista saat lisätietoa kampanjan valintaan sekä tarkemmat tavoittavuusluvut sinun ajankohdallesi. Jos et löydä sopivaa kampanjaa, pyydä tarjous niin räätälöimme tarpeisiisi sopivan kampanjan.

Millä kanavilla mainonta kuuluu?

Kampanjan ostotapa on Velho staattinen eli spotit ajetaan kaikkien kanavien kesken kiinteillä kanavajaoilla: Radio Suomipop 40%, Radio Rock 32%, Radio Aalto 6%, Loop 6%, Helmi 3%, Hitmix 6%, Aito Iskelmä 5% ja Groove 2%.

Tavoittavuusarvio brändikampanjalle 15 sekunnin spotille

TRP/päivä:  14 %
Nettopeitto:  68,7 %
OTH:  5,7
Spottimäärä:  653

Luvut ovat suuntaa antavia. Tarkat arviot kampanjallesi saat tilausvahvistuksesta, kun radiokampanjasi on trafikoitu.

Mikäli haluat tietää tarkemmat tavoittavuusluvut kampanjasi ajankohtana, voit kysyä sitä chatista.
2020 tulleiden kanavamuutosten vuoksi käytämme arviota kuulijoiden määrästä.

Sanasto

TRP: kampanjan bruttopeitto prosentteina ilmaistuna
Nettopeitto: vähintään yhden mainoksen kuulleiden henkilöiden määrä prosentteina
OTH: kuinka monta kertaa mainos keskimäärin kuullaan
Spotti: yksittäinen mainos mainoskatkolla

Räätälöity


Teemme mielellämme reilun tarjouksen yrityksesi tarpeisiin räätälöidystä radiomainonnasta. 

Älä epäröi olla yhteydessä.

Mistä valtakunnallinen radiokampanja koostuu?

Valtakunnallisissa radiomainonnan paketeissa kohderyhmä on 25–54 -vuotiaat ja spottipituudet 15 ja 20 sekuntia. Paketit sisältävät kaikki radiokanavat ja mainonta ajetaan kanavilla kelluvana.

Jos haluat tietää kampanjasi tarkemmat tavoittavuusluvut, voit kysyä sitä chatista. Jos et löydä sopivaa pakettia tai haluat painottaa jotain tiettyä kanavaa, pyydä tarjous. Räätälöimme sopivan paketin mielellämme.

Sanoman valtakunnalliset radiokanavat ja kuuntelijat

Sanoman radiokanavien tavoitteena on olla kuunneltavan sisällön markkinajohtaja. Kanavilla panostetaan sisältöön, kirkkaimpiin tähtiin ja ohjelmistopäätösten taustalla olevaan ​laadukkaaseen tutkimukseen.

Suurin osa spoteista ajetaan Sanoman valtakunnallisilla radiokanavilla: SuomiPOPillaRadio Rockilla ja Loopilla. Pienempi osa mainonnasta kuuluu niillä Sanoman paikalliskanavilla, jotka ovat kuultavissa kaikkialla Suomessa.

 

Tutustu kanaviin ja niiden kuulijaprofiileihin

Radiokanavan valintaan vaikuttavat kanavan musiikkiprofiili, juontajat ja ohjelmisto. Kattavalla kanavakombolla varmistat, että tavoitat laajasti erilaiset suomalaiset.

Valtakunnalliset radiokanavat

Radio Suompop

Radio Suomipop

Radio Suomipop haluaa hauskuuttaa, koskettaa ja viihdyttää jutuillaan sekä musiikillaan kaikkia suomalaisia joogasaleilta tukkimetsiin.

Kohderyhmä 25-44-vuotiaat naiset ja miehet.

Valtakunnallinen
1 103 000
viikkotavoittavuus
53 %
naiset
47 %
miehet
Radio Rock

Radio Rock

Rock-kulttuurin lisäksi miehisiä, ajankohtaisia ja yhteiskunnallisia aiheita. Suvereeni miesten ykköskanava ydinkohderyhmissään.

Kohderyhmä 25-54 vuotiaat miehet.

Valtakunnallinen
719 000
viikkotavoittavuus
34 %
naiset
66 %
miehet
Loop

Loop

Loop on nuorille kaupunkilaisnaisille suunnattu uuden musiikin kanava. Yhteisö nuorille aikuisille, joilla ​on laaja sosiaalinen verkosto, jota ylläpidetään vahvasti somessa.

Kohderyhmä 20-34-vuotiaat naiset.

Valtakunnallinen
354 000
viikkotavoittavuus
64 %
naiset
36 %
miehet

Alueelliset radiokanavat

Radio Aalto

Radio Aalto

Aalto tarjoaa arkeen tutkitusti kaikki suosikkibiisit, viihdettä, haastatteluja, elämyksiä ja näkökulmia.

Kohderyhmä 35-54-vuotiaat naiset.

Alueellinen
377 000
viikkotavoittavuus
61 %
naiset
39 %
miehet
Aito Iskelmä

Aito Iskelmä

Aito Iskelmän kuuntelijat ovat aktiivisia, keski- ja hyvätuloisia teini-ikäisten lasten vanhempia tai kahden hengen talouksissa asuvia.

Kohderyhmä 45-64-vuotiaat miehet ja naiset.

Alueellinen
300 000*
viikkotavoittavuus
65 %
naiset
35 %
miehet
* Estimaatti
HitMix

HitMix

HitMix on iloinen ja positiivinen kanava, mutta emme pelkää vaikeitakaan aiheita.

Kohderyhmä 30-44-vuotiaat miehet ja naiset.

Alueellinen
297 000
viikkotavoittavuus
48 %
naiset
52 %
miehet
Helmiradio

Helmiradio

Helmen kuulijakunta koostuu aktiivisista keskituloisista kahden hengen talouksista, joilla on omaa aikaa lasten muutettua jo kotoa.

Kohderyhmä 45-59-vuotiaat naiset.

Alueellinen
256 000
viikkotavoittavuus
49 %
naiset
51 %
miehet
Groove FM

Groove FM

Groove FM on hyväntuulinen rytmimusiikki­kanava.

Alueellinen
100 000*
viikkotavoittavuus
   
* Estimaatti

Kiinnostuitko valtakunnallisesta radio­mainonnasta?

Tutustu radiomainonnan paketteihin verkkokaupassamme tai pyydä tarjous yrityksellesi räätälöidystä radiomainonnasta.

Osta verkossa Pyydä tarjous

Lisää aiheesta

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?