Radio on vaikuttava, mutta samalla kustannustehokas media. Se toimii TV-kampanjan tukena, joka toistaa kampanjasi viestejä läpi asiakkaiden mediapäivän, tai ajatuksia herättävänä päämediana, jonka viestejä voi toistaa verkkomainonnassa. Radio on monipuolinen: sen avulla tavoitat massat tai kohdennat viestisi tarkasti oikeaan kohderyhmään.
Valtakunnallisissa radiomainonnan paketeissa kohderyhmä on 25–54 -vuotiaat ja spottipituudet 15 ja 20 sekuntia. Paketit sisältävät kaikki radiokanavat ja mainonta ajetaan kanavilla kelluvana.
Jos haluat tietää kampanjasi tarkemmat tavoittavuusluvut, voit kysyä sitä chatista. Jos et löydä sopivaa pakettia tai haluat painottaa jotain tiettyä kanavaa, pyydä tarjous. Räätälöimme sopivan paketin mielellämme.
Sanoman radiokanavien tavoitteena on olla kuunneltavan sisällön markkinajohtaja. Kanavilla panostetaan sisältöön, kirkkaimpiin tähtiin ja ohjelmistopäätösten taustalla olevaan laadukkaaseen tutkimukseen.
Suurin osa spoteista ajetaan Sanoman valtakunnallisilla radiokanavilla: Suomipopilla, Radio Rockilla ja Loopilla. Pienempi osa mainonnasta kuuluu niillä Sanoman paikalliskanavilla, jotka ovat kuultavissa kaikkialla Suomessa.
Radiokanavan valintaan vaikuttavat kanavan musiikkiprofiili, juontajat ja ohjelmisto. Kattavalla kanavakombolla varmistat, että tavoitat laajasti erilaiset suomalaiset.
Radio Suomipop haluaa hauskuuttaa, koskettaa ja viihdyttää jutuillaan sekä musiikillaan kaikkia suomalaisia joogasaleilta tukkimetsiin.
Kohderyhmä 25-44-vuotiaat naiset ja miehet.
Valtakunnallinen
|
|
993 000 viikkotavoittavuus |
|
56 % naiset |
44 % miehet |
Rock-kulttuurin lisäksi miehisiä, ajankohtaisia ja yhteiskunnallisia aiheita. Suvereeni miesten ykköskanava ydinkohderyhmissään.
Kohderyhmä 25-54 vuotiaat miehet.
Valtakunnallinen
|
|
637 000 viikkotavoittavuus |
|
25 % naiset |
75 % miehet |
Loop on nuorille kaupunkilaisnaisille suunnattu uuden musiikin kanava. Yhteisö nuorille aikuisille, joilla on laaja sosiaalinen verkosto, jota ylläpidetään vahvasti somessa.
Kohderyhmä 20-34-vuotiaat naiset.
Valtakunnallinen
|
|
382 000 viikkotavoittavuus |
|
58 % naiset |
42 % miehet |
Naisia kiinnostavia aiheita ja ilmiöitä Me Naisten äänellä ja näkökulmilla. Se viihdyttää ja auttaa nauttimaan elämästä tarjoten uusia näkökulmia ja oivalluksia.
Kohderyhmä 25-54-vuotiaat naiset.
Alueellinen
|
|
130 000 viikkotavoittavuus |
|
82 % naiset |
12 % miehet |
Aito Iskelmän kuuntelijat ovat aktiivisia, keski- ja hyvätuloisia teini-ikäisten lasten vanhempia tai kahden hengen talouksissa asuvia.
Kohderyhmä 45-59-vuotiaat miehet ja naiset.
Alueellinen
|
|
362 000 viikkotavoittavuus |
|
51 % naiset |
49 % miehet |
HitMix on iloinen ja positiivinen kanava, mutta emme pelkää vaikeitakaan aiheita.
Kohderyhmä 30-44-vuotiaat miehet ja naiset.
Alueellinen
|
|
272 000 viikkotavoittavuus |
|
37 % naiset |
63 % miehet |
Helmen kuulijakunta koostuu aktiivisista keskituloisista kahden hengen talouksista, joilla on omaa aikaa lasten muutettua jo kotoa.
Kohderyhmä 45-59-vuotiaat naiset ja miehet.
Alueellinen
|
|
146 000 viikkotavoittavuus |
|
41 % naiset |
59 % miehet |
Groove FM on hyväntuulinen aikuisille ja nuorille edelläkävijöille suunnattu rytmimusiikkikanava.
Alueellinen
|
|
73 000 viikkotavoittavuus |
|
37 % naiset |
63 % miehet |
Kantriradio on Suomen ainoa modernin kantrimusiikin radiokanava. Kanava kuuluu Tampereen lisäksi Valkeakoskella, Ylöjärvellä, Pirkkalassa, Nokialla, Lempäälässä ja Kangasalla.
Alueellinen
|
|
Kuuntelutietoja ei vielä saatavilla |
|