Facebook on mainonnan kohdennettavuuden osalta tämän päivän paras ja kustannustehokkain mainonnan kanava. Facebookia käyttää päivittäin yli 2 miljoonaa suomalaista. Aktiivisista käyttäjistä jopa 80 % palaa palveluun päivittäin ja keskimäärin käyttäjät tarkistavat Facebookia 14 kertaa päivässä. Yli 85 % käytöstä tapahtuu älypuhelimilla.
Facebook-mainokset voidaan sijoittaa näkymään Instagramissa. Lue lisää.
Vaikka yrityksellä olisi Facebook-sivuillaan runsaastikin tykkääjiä, eivät päivitykset tavoita potentiaalisia asiakkaitasi ilman mainontaa. Kun halutaan näkyä toivotun kohdeyleisön uutisvirrassa, edellyttää se maksullista mainontaa.
Hyvän kohdennettavuutensa takia Facebook-mainonnalla herätetään kiinnostusta ja pystytään tarjoamaan juurikin niitä tuotteita ja palveluja, joista käyttäjä on kiinnostunut.
Mainostaja maksaa vain tavoittamistaan asiakkaista tai vierailuista kotisivuilla.
Määrittelemme yhdessä yrityksenne Facebook-mainonnan tavoitteet ja kohderyhmät.
Perustamme yrityksellenne oman asiakastilin ja huolehdimme laskutuksesta.
Perehdymme toimialaasi ja suunnittelemme yrityksellesi laadukasta ja älykkäiden kohdennusten myötä tuloksellista mainontaa.
Kokeneet mainossuunnittelijamme rakentava juuri sinun yrityksesi ja kampanjasi tavoitteiden näköistä mainontaa ja viestisisältöjä.
Kampanjasi käynnistyttyä seuraamme sen toimivuutta ja teemme tarvittaessa muutoksia.
Raportoimme sinulle Facebook-mainontasi tuloksista säännöllisesti.
Routa tarjoaa asiakkailleen Facebook-mainontaa kokonaisvaltaisena palveluna laadukkaasti, luotettavasti ja kokeneiden suunnittelijoiden toteuttamana.
Valitsemme Roudalla automaattisesti Facebook-mainosten sijoitteluun myös Instagramin.
Instagramin käyttäjämäärä Suomessa lähentelee 2 miljoonaa. Sitä käyttävät ahkerasti varsinkin 15-29-vuotiaat, käyttö kuitenkin kasvaa kaikissa ikäluokissa. 13-64-vuotiaista naisista yli puolet käyttää Instagramia, miehistäkin lähes joka toinen.
Ihmiset hakevat Instagramista inspiraatiota ja yrityksesi voi olla osa sitä. Instagram-tileillä luodaan etenevissä määrin tarinaa, joka luo ja vahvistaa brändimielikuvaa.