Tv-mainonta
Tehokkain tapa kasvattaa yrityksen tunnettuutta

TV-mainonta tavoittaa tehokkaasti, herättää tunteita ja saa asiakkaat toimimaan. TV-mainonnan avulla löydät uusia asiakkaita, rakennat ja vahvistat mielikuvia – ja myyt enemmän!

Ota yhteyttä ja jutellaan tarpeistasi

nelonen-media-tv-kanavat-2020.png

Tutkittua tietoa televisio­mainonnasta

  • TV-mainonta luo vahvoja mielikuvia ja luottamusta: televisiossa mainostavat brändit koetaan vakavaraisina, laadukkaina ja itsevarmoina.

  • Suomalaiset katsoivat televisiota vuonna 2020 keskimäärin 2 tuntia ja 47 minuuttia päivässä. Nousua edellisvuodesta oli 3 prosenttia.

  • Nelonen tavoittaa viikottain 3,2 miljoonaa suomalaista.


Lähteet: Screenforce Finland & Thinkbox, Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus 

TV-mainonta Sanoman kanavilla

Mainostamalla Sanoman kanavilla olet mukana valtakunnallisissa puheenaiheissa!

Televisio-ohjelmat synnyttävät puheenaiheita suomalaisten kahvipöytiin ja ovat samalla turvallinen mediaympäristö, jossa brändisi näkyy laadukkaassa seurassa. 

Vuonna 2020 kaikesta TV:n katselusta 26% tapahtui Sanoman TV-kanavilla, eli Nelonen Median Nelosella, Jimillä, Livillä ja Herolla sekä National Geographicilla ja Foxilla.

nelonen-media-tv-kanavat-2020.png

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Valtakunnallinen TV-mainonta:
tavoita asiakkaasi kaikkialla

Kun haluat kertoa tarinasi tai tarjouksesi jokaiselle suomalaiselle, teet sen mainostamalla valtakunnallisesti Sanoman TV-kanavilla: Nelosella, Livillä, Jimillä, Herolla, FOXilla ja National Geographicilla.

Alueellinen TV-mainonta:
kustannustehokasta kohdennusta

Sanoman televisiokanavilla mainonta voidaan kohdistaa 11 eri näkyvyysalueelle. Näin tv-mainonnan hinta muodostuu järkeväksi: saat television mainosmahdollisuudet käyttöösi terävästi kohdennettuna ja erittäin kohtuullisilla mediakustannuksilla.

Kun ostat alueellista TV-mainontaa, esitetään mainoksesi kelluvasti Nelosella. Alueellinen TV-mainonta kohdennetaan 25-64-vuotiaille suomalaisille.

Sanoman TV-kanavat

Nelonen

Viihde on hyväksi
Vastapainoa arkeen muutosmyönteisille.

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

3,4 milj.

Jim​​​​​​​

Onneksi on taas viikonpäivä
Kotimaisen reality-viihteen parhaimmisto.

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

2,1 milj.

Liv

Kaikki on mahdollista
Suurimmat kv-draamat sekä kotimaiset naisten suosikkiformaatit.

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

2,1 milj.

Hero

Illat on meidän
Hero on leffakanavien kingi.

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

1,5 milj.

National Geographic

 
 

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

1,5 milj.

logo-fox-248.png


 

VIIKKO­TAVOITTAVUUS

1,7 milj.

Monikanavaisuus tuo tehoa ja toistoa

Mainos televisiossa voi nykyään olla myös mainos suoratoistopalvelussa tai netti-tv:ssä! TV-ohjelmia katsotaan yhä enemmän ajasta ja paikasta riippumatta. Siksi TV-kampanjan yhteydessä kannattaa tehdä myös videomainontaa Ruutu-palvelussa.

Ruudussa voit kohdentaa kampanjasi samalle kohderyhmälle kuin televisiossakin.

Kysy lisää

Ruutu

Televisio­mainonnan ohjelmakaudet ja hintaindeksit

Sanoman kanavien TV-vuosi ja ohjelmisto on jaettu kuuteen 2 kuukauden mittaiseen kauteen. Kaudet avautuvat myyntiin aina 5 viikkoa ennen ko. kauden alkua. 

Avausviikko Avattava kausi
vk 48 vkot 1-8
vk 4 vkot 9-17
vk 13 vkot 18-26
vk 21 vkot 27-34
vk 30 vkot 35-43
vk 39 vkot 44-52

Lisätietoa Sanoman kanavien kausiohjelmistosta löydät täältä >

Hintaindeksit mukailevat suosituimpia mainonnan aikoja, esimerkiksi loppukevään mainoskatkot myydään useimmiten täyteen.

Viikko Indeksi
1-4 70
5-13 100
14-16 105
17-21 116
22-25 118
26-28 95
29-31 85
32-35 110
36-39 118
40-44 115
45-51 100
52 70

 

Pyydä tarjous TV-mainonnan kampanjasta!

Olisiko mainonta televisiossa sopiva tapa kasvattaa bisnestäsi?
Pyydä tarjous yrityksesi tarpeisiin räätälöidystä alueellisesta tai valtakunnallisesta televisiomainonnasta!

Pyydä tarjous

Lisää aiheesta

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?