Tutustu
- Kampanjan pituus 2-4 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituudeksi voit valita 2, 3 tai 4 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Kokeile
- Kampanjan pituus 4-8 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituudeksi voit valita 4, 6 tai 8 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Tavoita
- Kampanjan pituus 4-8 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituus
Kampanjan pituudeksi voit valita 4, 6 tai 8 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Peitä
- Kampanjan pituus 8-12 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituus
Kampanjan pituudeksi voit valita 8, 10 tai 12 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Tarvitsetko myös mainokset kampanjaasi?
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >
340 €
+ alv
Minkälainen on Sanoma RON CPC -kampanja?
Mainos näkyy siellä, missä se toimii. Kampanjan edetessä mainoksesi optimoituu näkymään yhä useammin niissä medioissa, joissa se saa eniten klikkauksia. Sanoma RON CPC -mainoskampanjassa maksat vain toteutuneista mainosklikkauksista eli kiinnostuneista asiakkaista, jotka klikkaavat sivuillesi bannerin kautta.



Mainosbannerien toteutus kampanjaa varten
340 € + alv
Sisältää:
- Mainosviestin suunnittelu
- Graafinen suunnittelu
- Kuvapankkikuvien hyödyntäminen
- Kuvien ja logojen haku asiakkaan sivustoilta
- Kuvien muokkaus
- Staattisen bannerin toteutus
- Oikovedoksen toimitus asiakkaalle hyväksyttäväksi
- Yksi korjauskierros
Tutustu
- Kampanjan pituus 2-4 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituudeksi voit valita 2, 3 tai 4 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Kokeile
- Kampanjan pituus 4-8 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituudeksi voit valita 4, 6 tai 8 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Tavoita
- Kampanjan pituus 4-8 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituus
Kampanjan pituudeksi voit valita 4, 6 tai 8 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Peitä
- Kampanjan pituus 8-12 viikkoa
- Maakunta- tai kaupunkikohdennus
Klikkipohjaisen mainonnan avulla
- ohjaat potentiaalisia ostajia sivuillesi
- kasvatat sivustoliikennettäsi
- saat näkyvyyttä laadukkaissa medioissa
Kampanjan pituus
Kampanjan pituudeksi voit valita 8, 10 tai 12 viikkoa. Kampanja ajetaan desktop- ja mobiiliverkostossa niissä medioissa ja niillä mainospaikoilla (desktop + mobiili), missä se tehokkaimmin toimii.
Klikkipohjaisen mainonnan hyötyjä
- Kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivuillesi.
- Laadukkaassa mediaympäristössä sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, missä mainoksesi näkyvät.
- Sanoman verkoston avulla tavoitat viikoittain 95 % suomalaisista verkonkäyttäjistä.
- Maksat vain mainosklikeistä eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita mainoksestasi, tuotteistasi ja yrityksestäsi.
Klikkihinnoittelu ja mainoshuutokauppa
- Kampanjat kilpailevat näytöistä toisiaan vastaan mainoshuutokaupassa.
- Kampanjoiden suoritustasoa ensisijaisesti määrittävä tekijä on mainosmateriaalien tehokkuus eli klikkiteho (CTR).
- Kampanjoiden suoritustason vaikuttaa myös huutokaupan kilpailutilanne.
- Kilpailutilanne vaikuttaa kampanjan klikkihintaan (CPC).
Tarvitsetko myös mainokset kampanjaasi?
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >