Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään. Mainonnan voi kohdentaa yhteen kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Hamina, Hollola, Hyvinkää, Iisalmi, Imatra, Jämsä, Järvenpää, Kaarina, Kajaani, Kangasala, Kemi, Kerava, Kirkkonummi, Kokkola, Lohja, Nokia, Nurmijärvi, Raahe, Raasepori, Raisio, Rauma, Riihimäki, Sastamala, Savonlinna, Tornio, Tuusula, Varkaus, Vihti, Ylöjärvi.
Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin. Mainonnan voi kohdentaa yhteen 20 000-50 000 asukkaan kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Hämeenlinna, Joensuu, Kotka, Kouvola, Lappeenranta, Mikkeli, Pori, Porvoo, Rovaniemi, Salo, Seinäjoki, Vaasa.
Mainonta voidaan kohdentaa sijainnin sijasta käyttäjän mielenkiinnon kohteiden mukaan. Valmiita kohdennusluokkia on useita kymmeniä. Aihealuekohdennusta käyttämällä mainonta saadaan kohdennettua oikealle kohderyhmälle, mikäli kohdentaminen paikallisesti ei ole relevanttia.
Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään. Mainonnan voi kohdentaa yhteen kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Helsinki, Espoo, Tampere, Vantaa, Turku, Oulu, Jyväskylä, Lahti, Kuopio.
Mainonta voidaan kohdentaa sijainnin sijasta käyttäjän mielenkiinnon kohteiden mukaan. Valmiita kohdennusluokkia on useita kymmeniä. Aihealuekohdennusta käyttämällä mainonta saadaan kohdennettua oikealle kohderyhmälle, mikäli kohdentaminen paikallisesti ei ole relevanttia.
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >
Cross-screen paraati on monilla sivustoilla näyttävin ja parhaiten huomion kiinnittävä mainosmuoto. Cross-screen terminä tarkoittaa, että mainos näkyy kaikilla eri laitteilla näytön koosta riippumatta. Paraatipaikka on sivuston ylälaidassa ja kiinnittää varmasti käyttäjän huomion.
Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään. Mainonnan voi kohdentaa yhteen kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Hamina, Hollola, Hyvinkää, Iisalmi, Imatra, Jämsä, Järvenpää, Kaarina, Kajaani, Kangasala, Kemi, Kerava, Kirkkonummi, Kokkola, Lohja, Nokia, Nurmijärvi, Raahe, Raasepori, Raisio, Rauma, Riihimäki, Sastamala, Savonlinna, Tornio, Tuusula, Varkaus, Vihti, Ylöjärvi.
Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin. Mainonnan voi kohdentaa yhteen 20 000-50 000 asukkaan kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Hämeenlinna, Joensuu, Kotka, Kouvola, Lappeenranta, Mikkeli, Pori, Porvoo, Rovaniemi, Salo, Seinäjoki, Vaasa.
Mainonta voidaan kohdentaa sijainnin sijasta käyttäjän mielenkiinnon kohteiden mukaan. Valmiita kohdennusluokkia on useita kymmeniä. Aihealuekohdennusta käyttämällä mainonta saadaan kohdennettua oikealle kohderyhmälle, mikäli kohdentaminen paikallisesti ei ole relevanttia.
Kohdennusmahdollisuudet
Sanoman verkoston alueellinen tavoittavuus on paras ympäri Suomen. Mainonta voidaan kohdentaa ihmisten sijainnin mukaisesti kaupunkitasolle. Tällä tavoin kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään. Mainonnan voi kohdentaa yhteen kaupunkiin kerrallaan.
Saatavilla olevat kaupungit:
Helsinki, Espoo, Tampere, Vantaa, Turku, Oulu, Jyväskylä, Lahti, Kuopio.
Mainonta voidaan kohdentaa sijainnin sijasta käyttäjän mielenkiinnon kohteiden mukaan. Valmiita kohdennusluokkia on useita kymmeniä. Aihealuekohdennusta käyttämällä mainonta saadaan kohdennettua oikealle kohderyhmälle, mikäli kohdentaminen paikallisesti ei ole relevanttia.
Tarvittaessa suunnittelemme ja toteutamme kampanjaasi varten näyttävät mainosaineistot. Mikäli haluat, että Routa valmistaa kampanjaasi mainokset, lisätään hintoihin suunnittelu- ja valmistuskustannus. Lue lisää >