Mainonnan kohdentaminen

Mainonta voi toimia vain silloin kun se saavuttaa oikean yleisön oikealla hetkellä

Digimarkkinoinnnin hyöty on sen kohdennettavuus. Kohdentamisen avulla pienempikin yritys voi mainostaa valtakunnan vahvimmissa medioissa kuten esimerkiksi Helsingin Sanomissa ja Iltasanomissa.

Monipuolisia kohdennusmahdollisuuksia

kavijaprofiili-nainen.png

Kävijäprofiilien mukaan

Sukupuoli / ikä / päättäjä (B2B) / verkko-ostaja

kohdennus-alueen-mukaan.png

Kohdeyleisön alueen mukaan

Mainonnan voi kohdentaa suurelle tai pienelle alueelle.

kohdennus-kiinnostuksen-mukaan.png

Kiinnostuksen kohteiden mukaan

Mainontasi kohdennetaan esimerkiksi ruuasta ja viinistä kiinnostuneille.

kohdennus-tietty-media.png

Tietyn median mukaan

Mainonoksesi näytetään tarkasti valituissa medioissa.

Suomalaisten suosikkimedioissa mainontaa fiksusti kohdentamalla pienikin yritys näyttää suurelta.

Pyydä tarjous

Lisää aiheesta

Jaa tämä sivu

Piditkö lukemastasi?